Понеділок, 28 Листопада 2022, 23:12
Вітаю Вас Гість | RSS
Пошук
Головна | Реєстрація | Вхід
У світі багато цікавого...
Форма входу
Меню сайту

Розділи новин
Мобільний зв'язок [51]
Новини операторів мобільного зв'язку
АКЦІЇ [9]
Акції, які на даний час проводяться, їх аналіз.
Новинки сезону [7]
Комп'ютери, ноутбуки, КПК, Мобільні телефони, GPS
Комп'ютери [10]
Новинки комп'ютерної техніки
Мобільні телефони [0]
Огляд мобільних новинок сезону
Інтернет [5]
Новини провайдерів, технологій, стандартів підключення до інтернету
Технічний огляд [0]
Огляд досягнень комп'ютерної, офісної, домашньої та мобільної галузі
Супутникове ТВ [0]
Огляд супутників, каналів, кодування...
Онлайн БАНК [0]
Новини онлайн-банкінгу (онлайн-платежі, перекази, банківські послуги)
Нові технічні досягнення [3]
WWW майстерня [1]
Новини програм для створення, редагування,обслуговування сайтів. Технології. Дизайн. Способи втілення веб-сторінок. Бази даних.

Календар новин
«  Лютого 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728

Друзі сайту

Наше опитування
Яка найкраща мобілка?

Всього відповідей: 2645

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2009 » Лютого » 15 » Зручну систему самообслуговування «Мій Київстар» вже обрало понад мільйон абонентів
Зручну систему самообслуговування «Мій Київстар» вже обрало понад мільйон абонентів
10:23
ва роки тому компанія «Київстар» запровадила унікальну інноваційну систему самообслугововання абонентів — «Мій Київстар». Сьогодні вже понад мільйон абонентів мобільного оператора оцінили простоту та зручність цієї системи.

«Мій Київстар» — багатофункціональний та зручний майданчик для якісного та швидкого самостійного управління послугами мобільного зв’язку абонентами «Київстар». На першому етапі функціонування системи абоненти отримали змогу самостійно керувати своїми витратами на мобільний зв’язок та послугами в режимі онлайн, а саме:

  • отримувати детальну інформацію щодо своїх витрат на послуги мобільного зв’язку;
  • підключати та відключати послуги мобільного зв’язку, а також змінювати їхні параметри;
  • змінювати тарифний план та подавати заявки на участь в акціях.

У березні 2008 року можливості системи «Мій Київстар» були розширені та вдосконалені. Зокрема було впроваджено систему зворотнього зв’язку абонентів з компанією «Київстар» шляхом оформлення електронних звернень. На свої запити, скарги та побажання користувачі системи «Мій Київстар» в інтерактивному режимі отримують відповіді у термін до 3 календарних днів. Середньомісячна кількість електронних звернень становить близько тисячі. Починаючи з березня й до кінця 2008 року компанія «Київстар» надала відповіді на 10 312 електронних звернень своїх абонентів.

Керівник департаменту взаємовідносин з клієнтами Ніна Марцин:

«Система „Мій Київстар“ — це іновативний підхід в обслуговуванні абонентів. Мільйон користувачів, які підключилися до системи упродовж двох років — це найкращій доказ того, що вона дійсно відповідає потребам наших клієнтів. Прозорість та зручність у взаємодії з нашими клієнтами — це одне із головних правил обслуговування „Київстар“. Особливо зараз, коли економічна криза потребує від людей підвищеної уваги до своїх витрат, система „Мій Київстар“ допомагає уважно та легко відслідковувати особисті витрати на зв’язок, а також регулювати корпоративні підключення бізнес-клієнтам. Ми прагнемо залишатись стабільним партнером для наших абонентів та плануємо й надалі вдосконалювати якість обслуговування, відповідаючи потребам часу».

Система «Мій Київстар» доступна 24 години на добу, 7 днів на тиждень у найбільш зручний для абонентів спосіб: через WEB та WAP доступ, а також через розгалужену мережу електронних кіосків (Touch screen) у центрах обслуговування абонентів.

Довідка про компанію «Київстар»:

Національний мобільний оператор «Київстар» — лідер українського ринку мобільного зв’язку, якому довіряють своє спілкування 23,3 млн. осіб (станом на 01.12.08). «Київстар» забезпечує покриття території, де проживає 99,9% населення України, його мережа охоплює всі великі й малі міста та понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі головні національні й регіональні шляхи, більшість морських та річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття України, а також роумінгові послуги в 194 країнах світу на 5 континентах. «Київстар» забезпечує жителів України найсучаснішими телекомунікаційними послугами за доступними цінами.
Категорія: Мобільний зв'язок | Переглядів: 4851 | Додав: proom | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 3
1 proom  
0
Так дуже зручна система.
Є декілька зауважень та побажань, але в цілому дуже добре.
Можна подивитись скільки я витратив у минулих місяцях, зробити статистику,підключити або відключити послуги,акції, змінити тариф.
Дуже корисно для всіх абонентів.
На мою думку компанія Київстар це єдина компанія, яка публічно допомгла абонентові самому робити висновки і робити те що йому необхідно.

2 Таня  
0
///////////

3 Віктор Арсенович  
0
Чи можливо через копьтер виконати зміну тарифного плану "Багато позмов" на тарифний план "25 Мільйонів" Спасибі

Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright MyCorp © 2022