Понеділок, 28 Листопада 2022, 23:20
Вітаю Вас Гість | RSS
Пошук
Головна | Реєстрація | Вхід
У світі багато цікавого...
Форма входу
Меню сайту

Розділи новин
Мобільний зв'язок [51]
Новини операторів мобільного зв'язку
АКЦІЇ [9]
Акції, які на даний час проводяться, їх аналіз.
Новинки сезону [7]
Комп'ютери, ноутбуки, КПК, Мобільні телефони, GPS
Комп'ютери [10]
Новинки комп'ютерної техніки
Мобільні телефони [0]
Огляд мобільних новинок сезону
Інтернет [5]
Новини провайдерів, технологій, стандартів підключення до інтернету
Технічний огляд [0]
Огляд досягнень комп'ютерної, офісної, домашньої та мобільної галузі
Супутникове ТВ [0]
Огляд супутників, каналів, кодування...
Онлайн БАНК [0]
Новини онлайн-банкінгу (онлайн-платежі, перекази, банківські послуги)
Нові технічні досягнення [3]
WWW майстерня [1]
Новини програм для створення, редагування,обслуговування сайтів. Технології. Дизайн. Способи втілення веб-сторінок. Бази даних.

Календар новин
«  Лютого 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728

Друзі сайту

Наше опитування
Чи користуєтесь Ви прямим поповненням рахунку через мережу інтернет?
Всього відповідей: 105

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2009 » Лютого » 15 » Ді-джингломанія: мільйони мелодій замість гудків
Ді-джингломанія: мільйони мелодій замість гудків
10:43
Абсолютний рекорд встановили абоненти DJUICE та «Київстар» по скачуванню мелодій для «Ді-Джингл»: за два місяці послугою скористалися понад 3 мільйони разів.

Акція з безкоштовного замовлення «Ді-Джингл» тривала з 18 листопада по 15 січня 2009 р. і мала безпрецедентний успіх серед абонентів. Факт ді-джингломанії підтверджують цифри: під час акції 1,2 млн. нових користувачів відкрили для себе послугу «Ді-Джингл». Щоденно до 77 тисяч абонентів встановлювали яскраві мелодії замість нудних гудків виклику, а найбільш популярні хіти закачувались понад 200 000 разів!

Керівник департаменту послуг мультимедіа Сергій ЛЕЩЕНКО:

«Пропонуючи акцію з безкоштовними ді-джинглами та музичними композиціями на Музпорталі DJUICE, ми мали на меті популяризувати користування додатковими послугами. Для розвитку напряму мультимедіа важливо, щоб якомога більше абонентів познайомилися з новими послугами та отримали позитивний споживацький досвід. Розповсюдження цифрової музики у вигляді різних послуг сприяє не тільки розвитку ринку мобільного контенту, а й усього музичного ринку України».

На разі акція із завантаження безкоштовної музики на «Музпорталі» DJUICE триває. До 31 січня 2009 р. усі абоненти передплаченого зв’язку «Київстар» і DJUICE можуть безкоштовно закачати на свій мобільний популярні фул-треки українських і закордонних виконавців. Для цього потрібно зайти в розділ «Безкоштовно» на WAP чи WEB порталі http://music.djuice.com.ua і обрати музику до вподоби. Кількість завантажених користувачем акційних мелодій не обмежена.


Довідка:

«Ді-Джингл» — це мелодія чи жарт, які звучать замість гудків виклику, доки абонент чекає на з’єднання з іншим абонентом.

DJUІСE — молодіжний міжнародний бренд, який був розроблений компанією «Telenor» (партнером «Київстар») у Швеції в 2002 році, а після широкомасштабних досліджень адаптований для українського ринку. Сьогодні DJUІСE, крім України, успішно працює в Швеції, Норвегії, Угорщині, Бангладеш, Чорногорії та Пакистані. У DJUІСE унікальне позиціонування на ринку, що забезпечує йому визнання молодих користувачів мобільного зв’язку. Таким чином, абонентами DJUICE є 8,2 млн. осіб (станом на 01.12.2008).

Категорія: Мобільний зв'язок | Переглядів: 1773 | Додав: proom | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright MyCorp © 2022