Контрактним абонентам фізичним
особам надається можливість безкоштовно отримувати інформацію про
виклики у підрозділі «Виклики за поточний місяць»
розділу «Витрати» в системі «Мій Київстар»
упродовж 6 місяців.
Для користування акційною пропозицією абонентам необхідно
відмовитися від послуги «Доставка рахунків-фактур поштою»
у період з березня по 31 травня 2009 року
(включно).
Умови акції
- Відмовитися від послуги «Доставка рахунків-фактур поштою» через систему «Мій Київстар»
- Отримувати у системі «Мій Київстар» інформацію про
виклики у підрозділі «Виклики за поточний місяць»
розділу «Витрати» (упродовж півроку з моменту
відключення послуги) — безкоштовно
- Повторне підключення можливості по отриманню рахунків-фактур поштою після відключення — 10 грн. з урахуванням ПДВ та без урахування збору до Пенсійного Фонду
- У разі повторного підключення послуги «Доставка
рахунків-фактур поштою» користувачі системи «Мій
Київстар» матимуть змогу паралельно переглядати щомісячні дані
щодо своїх витрат згідно з тарифами системи.
Після завершення дії акційної пропозиції користувачі системи
«Мій Київстар» зможуть переглядати дані про витрати
на послуги мобільного зв’язку у підрозділі
«Виклики за поточний місяць» розділу
«Витрати» згідно з умовами тарифікації, які діють
у системі. Вартість першого щомісячного запиту даних про витрати
становить 5 грн. Кожний наступний запит деталізації викликів,
здійснений впродовж того ж місяця, оплачується за тарифом
1 грн. Тарифи наведені з урахуванням ПДВ та без
урахування збору до ПФ.
Як скористатися акційною пропозицією?
- У період з березня по 31 травня 2009 року
зайти у систему «Мій Київстар» за адресою www.my.kyivstar.ua та обрати розділ «Послуги та акції»;
- Подати заявку-відмову від послуги «Доставка рахунків-фактур
поштою» (про те, що заявка виконана абонент буде
повідомлений SMS- повідомленням);
- Упродовж 6 місяців з дати відключення послуги
«Доставка рахунків-фактур поштою» безкоштовно переглядати
деталізовану інформацію про свої витрати у підрозділі
«Виклики за поточний місяць» розділу
«Витрати».
Відключення послуги «Доставка рахунків-фактур поштою»
здійснюється на наступний день після подання абонентом відповідної
заявки-відмови у системі «Мій Київстар».
Особливості участі в акції
- Акція діє для усіх контрактних абонентів фізичних осіб, які
в акційний період у системі «Мій Київстар»
відмовляться від отримання рахунків-фактур поштою,
а не тільки абоненти, які отримали інформаційне
SMS-повідомлення про акцію.
- Якщо на особовому рахунку абонента обслуговується декілька
телефонних номерів, то оформити заявку
на відключення/підключення послуги може тільки власник особового
рахунку у системі «Мій Київстар». Після оформлення
поданої заяви, можливість безкоштовно отримувати інформацію
у підрозділі «Виклики за поточний місяць» розділу
«Витрати» надається:
- Власнику особового рахунку: по всім номерам цього рахунку;
- Усім абонентам на цьому рахунку: кожному абоненту власнику номера.
Цікаві факти:
Щороку для обслуговування абонентів «Київстар» витрачає
72 тони паперу, для отримання якого необхідно щонайменше
3 500 дерев.
По закінченню акції буде проведено підрахунок кількості
збережених дерев абонентами компанії «Київстар».
За кожне врятоване компанія «Київстар» восени посадить
ще одне дерево.
Важливо пам’ятати!
Одне дерево щороку фільтрує до 132 кг речовин, що забруднюють повітря.
Одне дерево середнього розміру продукує добову норму кисню, необхідну для 3 людей.
За один сонячний день один гектар лісу поглинає 120—280 кг вуглецю та виділяє 180—200 кг кисню.
Важливо! У випадку якщо абонент не зареєстрований у системі «Мій Київстар» для участі в акції необхідно зареєструватися у системі «Мій Київстар» www.my.kyivstar.ua з комп’ютера або за адресою wap.my.kyivstar.ua з мобільного телефону, або через інформаційні кіоски у Центрах обслуговування абонентів.