Понеділок, 28 Листопада 2022, 23:20
Вітаю Вас Гість | RSS
Пошук
Головна | Реєстрація | Вхід
У світі багато цікавого...
Форма входу
Меню сайту

Розділи новин
Мобільний зв'язок [51]
Новини операторів мобільного зв'язку
АКЦІЇ [9]
Акції, які на даний час проводяться, їх аналіз.
Новинки сезону [7]
Комп'ютери, ноутбуки, КПК, Мобільні телефони, GPS
Комп'ютери [10]
Новинки комп'ютерної техніки
Мобільні телефони [0]
Огляд мобільних новинок сезону
Інтернет [5]
Новини провайдерів, технологій, стандартів підключення до інтернету
Технічний огляд [0]
Огляд досягнень комп'ютерної, офісної, домашньої та мобільної галузі
Супутникове ТВ [0]
Огляд супутників, каналів, кодування...
Онлайн БАНК [0]
Новини онлайн-банкінгу (онлайн-платежі, перекази, банківські послуги)
Нові технічні досягнення [3]
WWW майстерня [1]
Новини програм для створення, редагування,обслуговування сайтів. Технології. Дизайн. Способи втілення веб-сторінок. Бази даних.

Календар новин
«  Квітня 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Друзі сайту

Наше опитування
Чи слухаєте Ви радіо через мережу інтернет?
Всього відповідей: 84

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2009 » Квітня » 16 » Система «Мій Київстар» надає бізнес-абонентам нові можливості аналізу витрат на послуги мобільного зв’язку
Система «Мій Київстар» надає бізнес-абонентам нові можливості аналізу витрат на послуги мобільного зв’язку
06:04
Компанія «Київстар» впроваджує додатковий розділ «Аналітика» у системі самообслуговування абонентів «Мій Київстар». Відтепер бізнес-абоненти компанії матимуть можливість отримати новий інструментарій для аналізу своїх витрат та ще ефективніше управляти послугами мобільного зв’язку в організації.

Система «Мій Київстар» (www.my.kyivstar.ua та wap.my.kyivstar.ua) призначена для самостійного отримання детальної інформації про всі вхідні і вихідні дзвінки (напрямок, вартість, тривалість) кожного абонента організації; щодо витрат на послуги мобільного зв’язку та самостійного управління послугами мобільного зв’язку кожного абонента в організації. Отже немає необхідності звертатися до Інформаційно-довідкової служби «Київстар» або відвідувати Центр обслуговування абонентів для керування послугами мобільного зв’язку або отримання повної інформації щодо мобільних витрат по кожному особовому рахунку чи абонентському номеру.

Наразі спеціально для бізнес-абонентів «Київстар» до вже існуючих можливостей системи самообслуговування додається новий розділ «Аналітика». Він дозволяє клієнтам компанії проводити комплексний аналіз витрат, оптимізувати витрати на послуги мобільного зв’язку, контролювати та ще ефективніше управляти бюджетом організації.

Розділ «Аналітика» дає змогу:

  • проводити порівняльній аналіз за різні періоди та відслідковувати зміни у використанні мобільних послуг всередині абонентської групи;
  • переглядати структури організації, порівнювати їх за різні періоди та відстежувати зміни у структурах;
  • формувати різноманітні звіти із врахуванням потреб організації. Ці звіти можна формувати самостійно, вказуючи параметри звітів: час здійснення дзвінка, тип дзвінка, тривалість тощо;
  • створювати власні шаблони звітів та надавати доступ колегам до власних шаблонів;
  • задавати допустимі суми витрат на послуги мобільного зв’язку для кожного працівника організації та контролювати перевищення цих сум.

Розділ «Аналітика» активується безкоштовно. Щомісячна абонентна плата за користування розділом «Аналітика» формується в залежності від кількості працівників-абонентів «Київстар» в організації на момент активації розділу та стягується кожного місяця з мобільного рахунку координатора або з рахунку іншого номера, якій Координатор вкаже при активації розділу. Зі встановленими тарифами можна ознайомитися за адресою: www.kyivstar.ua/business/small_business/services/my_kyivstar/

Після активації розділу «Аналітика», на користування розділом до кінця місяця та впродовж двох наступних місяців діє спеціальний акційний тариф, який становить 0 грн. Дія цього тарифу розповсюджується виключно на пільговий період, при повторному підключенні спеціальний тариф на пільговий період не передбачений. Активувати, змінювати параметри або деактивувати розділ «Аналітика» у системі «Мій Київстар» може виключно Координатор організації.

Компанія «Київстар» постійно розширює та вдосконалює сферу обслуговування своїх абонентів, надаючи послуги мобільного зв’язку відмінної якості.
Категорія: Мобільний зв'язок | Переглядів: 2805 | Додав: proom | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright MyCorp © 2022