«Київстар»
пропонує усім своїм абонентам нову інноваційну послугу «Мобільний
пульт». Ця послуга дозволяє у випадку відсутності
доступу до свого мобільного телефону дистанційно встановлювати
переадресацію вхідних дзвінків.
Ключовою
перевагою послуги «Мобільний пульт»" є унікальна
можливість у випадку, коли доступ до мобільного телефону
відсутній, наприклад, якщо абонент забув його вдома, встановити
у віддаленому режимі переадресацію вхідних дзвінків. Послуга
«Мобільний пульт» від «Київстар» надається безкоштовно та доступна незалежно від моделі телефону. Абонент сплачує лише вартість переадресованих дзвінків.
Для підключення послуги «Мобільний пульт»
та активації переадресації вхідних дзвінків абоненту необхідно
звернутися у call-центр компанії «Київстар»
за номером 466 або скористатися зручною та простою
системою самообслуговування «Мій Київстар» за адресою:
www.my.kyivstar.ua
Компанія «Київстар» і надалі розширюватиме спектр
корисних та інноваційних послуг з метою задоволення
телекомунікаційних потреб більше ніж 23 млн. українців.
Для отримання детальної інформації щодо умов підключення послуги
«Мобільний пульт» та «Меню 100» умов
звертайтеся за номерами:
- 466 (для дзвінків з номерів мережі «Київстар» — безкоштовно);
- 8 (044) 466-0-466 (для дзвінків з номерів мереж
фіксованого зв’язку або номерів інших операторів мобільного
зв’язку — згідно з чинними тарифами).