Вівторок, 29 Листопада 2022, 00:22
Вітаю Вас Гість | RSS
Пошук
Головна | Реєстрація | Вхід
У світі багато цікавого...
Форма входу
Меню сайту

Розділи новин
Мобільний зв'язок [51]
Новини операторів мобільного зв'язку
АКЦІЇ [9]
Акції, які на даний час проводяться, їх аналіз.
Новинки сезону [7]
Комп'ютери, ноутбуки, КПК, Мобільні телефони, GPS
Комп'ютери [10]
Новинки комп'ютерної техніки
Мобільні телефони [0]
Огляд мобільних новинок сезону
Інтернет [5]
Новини провайдерів, технологій, стандартів підключення до інтернету
Технічний огляд [0]
Огляд досягнень комп'ютерної, офісної, домашньої та мобільної галузі
Супутникове ТВ [0]
Огляд супутників, каналів, кодування...
Онлайн БАНК [0]
Новини онлайн-банкінгу (онлайн-платежі, перекази, банківські послуги)
Нові технічні досягнення [3]
WWW майстерня [1]
Новини програм для створення, редагування,обслуговування сайтів. Технології. Дизайн. Способи втілення веб-сторінок. Бази даних.

Календар новин
«  Квітня 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Друзі сайту

Наше опитування
Яка найкраща мобілка?

Всього відповідей: 2645

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2009 » Квітня » 30 » Послуга «Мобільний пульт» від «Київстар» — дистанційний доступ до дзвінків
Послуга «Мобільний пульт» від «Київстар» — дистанційний доступ до дзвінків
17:00
«Київстар» пропонує усім своїм абонентам нову інноваційну послугу «Мобільний пульт». Ця послуга дозволяє у випадку відсутності доступу до свого мобільного телефону дистанційно встановлювати переадресацію вхідних дзвінків.

Ключовою перевагою послуги «Мобільний пульт»" є унікальна можливість у випадку, коли доступ до мобільного телефону відсутній, наприклад, якщо абонент забув його вдома, встановити у віддаленому режимі переадресацію вхідних дзвінків. Послуга «Мобільний пульт» від «Київстар» надається безкоштовно та доступна незалежно від моделі телефону. Абонент сплачує лише вартість переадресованих дзвінків.

Для підключення послуги «Мобільний пульт» та активації переадресації вхідних дзвінків абоненту необхідно звернутися у call-центр компанії «Київстар» за номером 466 або скористатися зручною та простою системою самообслуговування «Мій Київстар» за адресою: www.my.kyivstar.ua

Компанія «Київстар» і надалі розширюватиме спектр корисних та інноваційних послуг з метою задоволення телекомунікаційних потреб більше ніж 23 млн. українців.

Для отримання детальної інформації щодо умов підключення послуги «Мобільний пульт» та «Меню 100» умов звертайтеся за номерами:

  • 466 (для дзвінків з номерів мережі «Київстар» — безкоштовно);
  • 8 (044) 466-0-466 (для дзвінків з номерів мереж фіксованого зв’язку або номерів інших операторів мобільного зв’язку — згідно з чинними тарифами).
Категорія: Мобільний зв'язок | Переглядів: 1138 | Додав: proom | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright MyCorp © 2022